Subject: FW: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus) väljatöötamise kavatsus
From: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 16:18:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Tööandjate Keskliidu poolt arvamuse ravikindlustuse seaduse
muutmise seaduse eelnõu väljatöötamise kavatsuse kohta.

Lugupidamisega

Ilona Pallon

Büroojuht/Office manager

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 5265 489

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee |
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad |
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation>
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti
ettevõtet, mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on
apoliitiline mitteriiklik organisatsioon

 <https://www.innotrepp.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 23, 2025 3:36 PM
To: Riigikogu sotsiaalkomisjon <[email-masked]>; Eesti
Töötukassa <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit
<[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti
Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti
Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit, üld
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>;
Eesti Töötervishoiuarstide Selts <[email-masked]>; Eesti Puuetega
Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Patsientide Esindusühing
<[email-masked]>
Subject: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus) väljatöötamise
kavatsus

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Palume teie arvamust hiljemalt 12.05.2025 e-posti aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

EIS-is:
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/60c8eee6-153e-4e92-85f3-d9
0651174230>
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/60c8eee6-153e-4e92-85f3-d90
651174230

Pealkiri: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus) väljatöötamise
kavatsus

Registreerimise kuupäev: 23.04.2025

Registreerimise number: 1.2-2/24-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee